Aloqa ma'lumotlari
Murojaatlarni ko‘rib chiqish tartibi
Shikoyat qilish tizimining samarali ishlashi uchun korxonada turli xil kanallar, shu jumladan ishonch telefoni va elektron pochta manzillari mavjud bo‘lib, ular to‘g‘risida ma’lumot korxonaning korporativ veb-saytida mavjud. Korxona vakillariga og‘zaki va yozma ravishda pochta orqali, shuningdek virtual tarzda murojaat qilish imkoniyati mavjud.
Korxonada shikoyat va apellatsiyalar berish mexanizmlari O‘zbekiston Respublikasining 2017-yil 11-sentabrdagi “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi qonuniga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish haqida”gi O‘RQ-445-sonli Qonuniga hamda Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 7-maydagi “Davlat organlarida, davlat muassasalarida va davlat ishtirokidagi tashkilotlarda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi Namunaviy nizomni tasdiqlash haqida”gi 341-sonli qaroriga muvofiq tartibga solinadi.